piątek, 20 lipca 2012

Shadowbox - GorJuss


Shadowbox z wykorzystaniem uroczego papieru Gorjuss Die-Cut Decoupage - Puddles of Love, Someone To Belong To.
Tekturowe pudełeczko po serku pomalowałam grubą warstwą białej akrylówki, która dzięki "paćkaniu" płaskim pędzlem utworzyła efekt lekkiej struktury, w tle umieściłam jeden z papierów znajdujących się w komplecie Gorjuss , dziewczynka z parasolem jest wyklejana warstwowo na taśmie dwustronnej 3D, podobnie chmurka, kałuża oraz mała biedroneczka- wszystkie elementy pochodzą z papierów Gorjuss - Die-Cut Decoupage - Puddles of Love, Someone To Belong To, kropelki, chmurka, kaloszki oraz elementy na stroju dziewczynki pokryłam szklistą kropelką Glass Effect - Farba imitująca szkło - Crystal  , do cieniowania brzegów użyłam brązowego tuszu kredowego ColorBox - Chalk Cat's eye Dark Brown, który podkreślił warstwowość pracy.
Shadow box powędruje jako ozdoba do pokoiku mojej córci :)





Produkty ze sklepu:







1 komentarz: